stolt över mig själv :D

har haft lite dålig uppdatering, men som sagt jag jobbar och tränar :) Igår så var de jobb från 8- 15.30, sen var de iväg till träningen för första inomhusträningen sen vi hade sommaruppehåll:) de var gaaaalet naajs å få känna på klubban igen. När jag först sköt på mål så sköt jag typ 100 bollar utan att träffa en ända på mååål :O, jag blev fan rädd för mig själv... så mkt kan hända på sommaren :P Men iaf idag så drog jag till jobbet samma tid, men sen när jag kom hem så fick jag så j*vla ont i ryggen, lr iofs jag hade de hela dagen men de kanske inte va så konstigt för jag fick en smäll igår på träningen :/ men ont i ryggen skadade inte mig för att vara ute o köra bil. Så jag och pappa åkte till Örvallen och körde lite, tills pappa säger, "ääh, vi kör ut på vägen" från ingenstans, haha ;D Så vi körde en liten runda fram och tillbaka 3 ggr :) Jag fick oxå prova dragläge :D :D Så jag är grymt stolt över mig själv, för de var bara andra gången jag övningskörde och jag fick åka ut på vägen då , WIIIIIE :D Men nu ska jag chillA! ha de bäst!! :D //Elli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0