<3

Jaa, de bästa jag vet är nog fan innebandy, alla jag känner typ säger att jag är innebandyfreak :P
dem kanske har en poäng, men vafan gör de! jag älskar innebandy och då ska man väl vara freak lr !? :D

Jag började spela innebandy som typ 9 lr 8 åring, och jag började i Sumpan, :)

Jag har grymma minnen från Sumpan, och jag saknar alla där ifrån :/
Sen för ett år sen tror jag så gick jag över till Råsunda IS, inte världens toppen förening, men jag trivdes iaf en stund, sen blev de för mkt och jag fick nästan ingen utveckling alls, :(

Jag tränade med Täby FC damer i smyg kan man säga, tränarna visste inte om de, för villle inte säga förrens det var helt klart, men så tillslut så skrev jag kontrakt med Täby FC Damer( stolt som fan tänk och spela i damerna när man är 16 år, jag är iaf grymt stolt över mig själv :O )

Jag har inte träffat tjejerna i Täby speciellt mkt, men de verkar vara ett toppen gäng, och jag hoppas jag kommer trivas :) Det roligaste är nog att vi har råsunda IS i samma serie ;) då blire till och krossa dem :)

                               


Jag kan inte vänta längre, kan säsongen dra igång NU NU NU NU NU NU!!!!!!! :D :D


//Elli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0