så jävla underbara :D

Igår så tillbringade jag både dan och natten hemma hos Lulle, med först Bella och lilja, sen trog lilja hem och då cyklade vi till Rigoletto och kollade på Killers ;) den var faktiskt bra, jag följde med på bio fast jag visste inte ens vad vi skulle se, och ojojoj, vilket drama det var när vi skulle dit...
Bio:n började halv 6, 5 i 5 cyklar vi från Lulle, Jag och bella kan knappt cykla i stan, pga allaregler och skit man ska veta.. aja, iaf. väl framme vid bio:n ser Lulle att de inte finns ett lås på hennes cykel, vi fick dock lite smått panik, men vi löste det fint ;)
Vi hittade ett cykelställ där de hängde ett lås på, vi låtsades låsa cyklarna fast vi inte gjorde de, bellas cykel såg inte ens låst ut, men iaf ;) PS, bella glömde sin påse hela tiden :D
Asså helt otroligt, efter bio:n står cyklarna KVAAAR :O de är helt sjukt...
Sen drog jag hem till mig, käkade middag och sen så trog jag till lulle igen ;)
Och då blev det till o sova där med, vi färgade håret på Bella vid typ 12 men de funkade de med ^^
Vi gick och la oss 3 typ och klockan 2 så börjar Lulle poppa popcorn :O eeh, wierd, kan man säga ;)

Heeej novell ^^ hoppas det är ngn som orkar läsa detta :D och att ni fattar vad jag ens har skrivit ;D

Just nu sitter jag här och bara degar, efter middagen bär det av till Lulle för att först se på Deras Final i Gothia, som dem vann, GRATTIS GIRLS :D Sen ska jag nog sova där idag igen , hahhaha!!! :D

men nu har jag pratat slut för idag, hör kommer ngr bilder från igår, :D



 en data nörd hade vi oxå jaaa ;)

 Bellsoooooon ^^

 Lulle ^^

de var ngr bilder, får se om de blir flera, men nu pallar jag inte skriva mer, Slut på denna saga...^^

//Elli <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0