Pannkaks tävling sa vi vaa ;)

Idag så va de pannkakor i skolan, vi hade tävling, jag tröck i mig 6 eller 7 sen va jag bokstavligen spyfärdig. Jag tävlade mot massa, men Rebecca i min klass vann som åt 9 st, hör nu!??! 9 STYCKEN! helt sinnessjukt! Sen va hon oxå lika spyfärdig som mig. De va min lunch idag, de va gott när jag hade ätit typ 3 eller 4, sen av de bara vilja, som inte räckte ända fram till vinsten. Bara för att jag förlorade så blev jag mulad, inte snällt :(

Ikväll så händer inte så mkt, vem vill gå ut i -11? haha nej tack säger jag iaf.

imorgon så blir de att baka pepparkakor med mormor, sen äta middag hos mormor, sen träffa en kompis ;)

På söndag så äre match mot Linköping, tyvärr fick jag inte spela denna gång men jag önskar alla lycka till, till mitt lag! :) Ni är GRYMMA!



Nu ska jag äta lite godis, pusspåer! :)




//Elli<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0