Wiiiihoooo =)

Min helg :

I lördags så spelade vi match mot Lockerud, i mariestad. Vi åkte 3 timmar i bussen sen vann vi med 7-2 och sen 3 timmar hem. Ganska trevligt faktiskt! Jag är grymt stolt över våran insats mot ett elitserielag! :)
Men iaf, när jag kom hem från matchen var klockan halv 10 och jag deckade DIREKT!

Igår så va vi först på en sak mamma hade fått, massa gratis mat och man kunde spela på hästar och sånt. Trevligt, Trevligt. Sen när vi kom hem drog jag och syrran till Kista för lite shopping, jag hittade en kofta, byxor och ett par skor. Sen drog vi och kollade på Bio, "I rymden finns inga känslor" den var faktiskt bra :D
Direkt efter de så drog jag hem och deckade även denna dag ;)

Och åter igen till idag, idag har jag tillbringar min dag i skolan. Sov en timme när jag kom hem *SKÖNT*
Sen nu sitter jag här och ska snart äta för att dra iväg på träning som börjar halv 9....

DE var lite av min helg!

Och i helgen blir det U16 SM :D TAGGA!! =)


//Elli<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0