Vilken sommar, men nu är det dags att gå tillbaka till skolan :)

Nu var det längesen jag skrev här.
Jag har haft mycket att göra.
Innebandyn har dragit igång och igår hade vi våran första match(träningsmatch) mot Södertälje.
Vi förlorade tyvärr men vad ska man göra. Mycket nytt folk och vi har inte spelat ihop oss riktigt än.
I fredags va det inflyttningsfest hos Fia- Mycket trevligt.
Lördags så jobbade jag och igår var det match som jag sa.
Idag väntas det träning, ska bli skoj.
På onsdag börjar skolan- suck.. Men det känns bra när man har jobbat hela sommaren :)
Börjar i 2:an vilket betyder att det bara är 2 år kvar innan studeten :)

Nu ska jag fixa lite här hemma och så, innan det blir att åka till träningen :)

Ha det bäst :)


Jag och Julia myser i Leksand. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0