Hade jag en blogg? ja de verkar så(....)

oj hade jag en blogg? haha de måste jag ha glömt.

Hej på er!!

Hoppas ni mår bra. jag mår iaf toppen!
I fredags så va Sandra och Tove här, alltid så roligt att vara med dem :D
vi chillade och så :)
Sen på lördag morgon så hjälpte dem mig att städa mitt rum, då menar jag STOR städa, hahah dem tyckte jag hade de stökigt :( hahahah men jag kan hålla med om att jag hade de. Men nu är de så fint så.

Idag har jag spelat match, vann med 14-5 mot kungsängen. jag gjorde två mål och fick en utvisning(...)
Iaf vi spelade bra i första men sen blev vi lite loja och vi tappade rätt mkt.

Nu sitter jag här och behöver egentligen plugga men jag orkar inte så jag skiter i de, har dock matte prov imorrn men de får gå som de går!



Snart Solsidan, PUSS!! :D



//Elli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0