"Hur många lingon finns det i världen"

Idag va jag och såg "hur många lingon finns det i världen" med sandra :)
Filmen spelas av utvecklings störda från Glada hudik om ni vet vilka de är som gör teatern ;) Ifall ni inte vet... synd då! haha

Den va iaf as bra och ni måste bara se den, den va skit rolig men också sorlig i slutet :(

När vi var klara där drog vi hem till mig, käkade lite och sen åkte vi till Edsvikens konsthall där vi skulle se vad min syrra hade gjort för bilder, JÄTTE FINT!
Sen drog sandra hem och dagen har hitills varit GRYM!

Imorgon så ska jag ut tidigt för att åka till Köping och spela lite innebandy match, sista matchen för säsongen..känns lite tråkigt faktiskt. :(
Imorrn när jag kommer hem äre solsidan och sova som gäller, jag får aldrig sova ut :(


Nu ska jag äta Ben&Jerrys... mums....


Ha de bäst!
puss

//Elli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0